-
1.
مؤلف : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
-
2.
مؤلف : محمودیان، امید ؛ حیدری، علی ؛ مهرکام، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، مهدی ؛
مجلة:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»بهار 1401 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 187 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه آزاد اسلامیارتباط صنعت و دانشگاهتحلیل تمفرایند تحلیل شبکهای(ANP)صنعتدانشدانشگاهآموزشفناوریکارآفرینیتحلیل