-
1.
مؤلف : مرادی، ندا ؛ غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:برندتصویر ذهنی برندتحریفهای شناختیتصویر ذهنی عاطفیتصویر ذهنی شناختیتصویر ذهنی رفتاری
-
2.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتصویر ذهنی برندمقصد گردشگریارزش ویژه برندمسئولیتهای اجتماعی