-
1.
مؤلف : فرازی، فریبا ؛ اسمعیلی، معصومه ؛ اسکندری، حسین ؛ حاتمی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های تربيتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:فرزندروابط والدگرایش به تفکر انتقادیالگوی تعلیمی
-
2.
مؤلف : فرازی، فریبا ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1401، دوره هیجدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 33 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیمعنای تحصیلتحصیل گریزیتنشگرهای تحصیل
-
3.
كاتب مسؤول : فرازی، فریبا ؛ مؤلف : عسگری، علی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیمعنای تحصیلامید به تحصیلتحصیلگریزی و دانشآموزان
-
4.
مؤلف : فرازی، فریبا ؛ اسکندری، حسین ؛ حاتمی، محمد ؛ كاتب مسؤول : اسمعیلی، معصومه ؛
مجلة:مشاوره کاربردی»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 117 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانهویت ملی و دینیالگوی تلفیقی تعلیمی-مولوی