-
1.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقا یوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشیمدل آیدابانک دیترجیح و انتخاب
-
2.
مؤلف : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 227 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشده
-
3.
مؤلف : نوروزی، عبدالرحیم ؛ عیوضی حشمت، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 126 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی اخلاقیقصد خرید خدمات
-
4.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه