-
1.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1397 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 207 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
2.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛
مجلة:جامعه شناسی ایران»پاییز 1400، دوره بیست و دوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:توسعهایراننوسازیدموکراتیزاسیونتحلیل تطبیقیـتاریخی
-
3.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»تابستان 1398 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 147 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایبرندینگساختار بازاریابیتبلیغات چاپینو آوری در طراحی
-
4.
مؤلف : پناهی، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : شجاعی، نیما ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 55 ISC (39 صفحة - من 201 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سیاسیدموکراتیزاسیونهادهای سیاسی مشارکتیتوانایی دولتیسازمانهای سیاسینظامـجهانسیاسیمشروطهتوسعۀایرانانقلاب مشروطهدولت