-
1.
مؤلف : طبرسا، غلامعلی ؛ رضائیان، علی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیسرمایه های فکریجوامع دانشیهوشمندی انسانیهوشمندی ساختاریسازمان های دانش بنیانهوشاطلاعاتدانشسازمانمزیت رقابتیمدلهوشمندی سازمانی
-
2.
مؤلف : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ بیرانوند، نسا ؛ كاتب مسؤول : محمدیاری، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیرقابتپذیری سازمانیحافظۀ بازاریابیداشبورد بازاریابیاطلاعاتبازاررقابتی