-
1.
كاتب مسؤول : محمدی فر، یوسف ؛ مؤلف : امیری، صبا ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»تابستان 1399 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 113 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بحرانرفتار مصرفکنندهرفتار خریدرویکرد میانرشتهایویروس کروناکوویدـ19
-
2.
كاتب مسؤول : امیری، صبا ؛ مؤلف : داوری، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرفکنندهعلوم شناختیبازاریابی عصبیبازاریابی شناختیعوامل پیشبرنده و بازدارندۀمصرفکنندگان
-
3.
كاتب مسؤول : امیری، صبا ؛ مؤلف : رضایی، بیژن ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 45 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:پایداریرفتار مصرفکنندهرفتار خریدصنعت مدمد سریع