-
1.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ امینی، زهرا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریبازاریابی صنعتیعلایم تجاریوفاداریوفاداری مشتریانبازاریابیبازار
-
2.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسفیدانی، حمید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 111 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های عصبیرفتار مصرف کنندهبازار لوازم خانگیراهبرد بازاریابی اینترنتیاطلاعاتبازاریابیراهبرد بازاریابیطراحی
-
3.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ حیدری، محمد مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1383 - شماره 11 و 12 ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدن1کارمندیابی2مدل ملیگرا3چندمرکزی4اقلیمگرا5شرکتهای چندملیتیکارکنانجهانی شدنمدلمدیریت منابع انسانیکشور میزبان
-
4.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ روستا، احمد ؛ خانلری، امیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشترینقشه شناختیمدل فرایندیبانک های تجاری خصوصینقشهمشتریانمدلارزیابیسنجشارتباط با مشتریان