-
1.
مؤلف : کردستانی، خدیجه ؛ کاریزی، تکتم ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 1072 إلی 1085 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریخوش بینیخرید اینترنتیشاخص آمادگی فناوری
-
2.
مستمع المقابلة : اسفرجانی، شهرزاد ؛ درگهی، پرویز ؛ زمانی، رامین ؛ عیاری، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:تدبیر»خرداد 1386 - شماره 181 (10 صفحة - من 6 إلی 15 )
-
3.
مؤلف : عارف منش، زهره ؛ رحمانی، علی ؛ حجازی، رضوان ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجلة:دانش حسابداری مالی»بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد دانشمحورداراییهای نامشهودارتباط ارزشی و سود مندیصنایعسود
-
4.
مستمع المقابلة : امیرشاهی، میر احمد ؛ جمشیدی نژاد، حسن ؛ رضوانی فر، محمد ؛ عیاری، علی ؛ قدس، محمد اسماعیل ؛ مدرس، عبدالحمید ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1386 - شماره 189 (8 صفحة - من 6 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:توزیعنظام توزیعپخشبازارتولیدمدیریتاقتصادیبازاریابی
-
5.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
6.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ حبیبی، اعظم ؛ احمدیانی، ابوالحسن ؛
مجلة:پژوهنده»خرداد و تیر 1388 - شماره 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (10 صفحة - من 99 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریمدیریت نام تجاریصنعت داروییطرح ژنریکنام گذاری فرعی
-
7.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
-
8.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ نقویان، ناصر ؛ علوی، علی ؛ پرورش محسنی، مرجان ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 221 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:اسلاممبانی بازاریابیمدل مفهومی بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاربازاریابیاطلاعاتدیدگاه اسلامقیمتمعامله
-
9.
مؤلف : امیرشاهی، دکتر میراحمد ؛ قالیباف اصل، دکترحسن ؛ شیرازی، دکتر محمود ؛ كاتب مسؤول : سیاهتیری، ویدا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 16 ISC (14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذارعادیپرتفوی رفتاریحساب ذهنی.
-
10.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید