امیرشاهی، میراحمد/ 34 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 28 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
حوزه سلامت 1 |
حسابداری 1 |
هنر و معماری 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 34 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 16 |
ب 3 |
العلمية - النشرية 2 |
ج 1 |
-
1.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 ، ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 35 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت
-
2.
مؤلف : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 1 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیآمیختگی مشتریآمیختگی مشتری با برندرانهـابـاهــا
-
3.
كاتب مسؤول : اسدالهی دهکردی، الهه ؛ مؤلف : حسن قلی پور یاسوری، طهمورث ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1398، دوره نهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتحلیل تمقصد خرید مجدد آنلاینشبکه تم
-
4.
مؤلف : کردستانی، خدیجه ؛ کاریزی، تکتم ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 1072 إلی 1085 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریخوش بینیخرید اینترنتیشاخص آمادگی فناوری
-
5.
مؤلف : الیاسی، الهام ؛ افشار مهاجر، کامران ؛ شفیعی، زاهد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»پاییز 1397 - شماره 75 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:برندهویت برندلوگودلایل بازطراحی لوگوبازطراحی لوگوبازسازی برند
-
6.
كاتب مسؤول : حقیقی، دکتر محمد ؛ مؤلف : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ امیرشاهی، دکتر میر احمد ؛ سلیم، شیرین ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 ، ب (Ministry of Science/ISC (50 صفحة - من 47 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ساختماننظریه داده بنیادبرند سازی شرکتمدل برند سازیبرنـدبرنــدشــرکتهـاشـرکتبـاهــابــابـه
-
7.
مؤلف : عارف منش، زهره ؛ رحمانی، علی ؛ حجازی، رضوان ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجلة:دانش حسابداری مالی»بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد دانشمحورداراییهای نامشهودارتباط ارزشی و سود مندیصنایعسود
-
8.
مؤلف : امیرشاهی، میراحمد ؛ منتی، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 97 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندفعالیتهای بازاریابیمفهومسازی بنیادی
-
9.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ محمدیان، محمود ؛ تقوی فرد، نسیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1393 - شماره 2 ISC (22 صفحة - من 11 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهآزمونسازهدلبستگیBrandهمخوانی شخصیتپرسشنامه
-
10.
مؤلف : امیرشاهی، میراحمد ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛ حکیمی، هاجر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 121 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:مزایای رابطه ایارتباط توصیه ایمزایای اطمینانمزایای اجتماعیمزایای رفتار ویژه