الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 28 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
حوزه سلامت 1 |
حسابداری 1 |
هنر و معماری 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 34 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 16 |
ب 3 |
العلمية - النشرية 2 |
ج 1 |
-
11.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ عالی پور، الهه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابی سبزابزارهای بازاريابی سبزرفتار مصرفکننده سبزتبليغ محيط زيستیبرچسب محيط زيستیبرند محيط زيستیبخشبندی مصرفکننده سبزمحیط زیستمصرفکنندگانمحیط
-
12.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خان محمدی، محبوبه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیبرند مداریبازار مداریعملکرد ارتباطات بازاریابی
-
13.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان
-
14.
مؤلف : نیرومند، پوراندخت ؛ رنجبر، محبوبه ؛ سعدی، محمدرضا ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1391 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 179 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب وکارروش فراترکیبتجارت همراه
-
15.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
-
16.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
17.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
18.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
19.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ نقویان، ناصر ؛ علوی، علی ؛ پرورش محسنی، مرجان ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 221 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:اسلاممبانی بازاریابیمدل مفهومی بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاربازاریابیاطلاعاتدیدگاه اسلامقیمتمعامله
-
20.
مؤلف : امیرشاهی، دکتر میراحمد ؛ قالیباف اصل، دکترحسن ؛ شیرازی، دکتر محمود ؛ كاتب مسؤول : سیاهتیری، ویدا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 16 ISC (14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذارعادیپرتفوی رفتاریحساب ذهنی.