-
1.
مؤلف : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (11 صفحة - من 483 إلی 493 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریپارادایم های رضایت مشترینگرشهای رضایت مشتری
-
2.
مؤلف : پارسائی، نادره ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 4 (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اشتیاق به برندتعامل فروشندگان با برند آنلاینجوایز برندوفاداری فروشمنده به برندهواپیمایی ماهان
-
3.
مؤلف : تاتار، مسعود ؛ هادی زاده، علی اصغر ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 3 (20 صفحة - من 220 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خرید مشتریعوامل بصری بستهبندی محصولتغییر در رفتار برنامه ریزی شدهاطلاعاتمحصولمشتریرنگبستهبندی محصولمصرفکنندهطراحی