-
1.
مؤلف : سیاری، مجید ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1399 - شماره 4 (19 صفحة - من 166 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:رضایتارزش ویژه برندپیوند عاطفیمشارکت مشتریاندرگیری ذهنی مشتریانتمایل مشتریان در مشارکت جهت ایجاد ارزشمشتریمشتریانارزش
-
2.
مؤلف : سیاری، مجید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (17 صفحة - من 278 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:رضایتارزش ویژه برندپیوند عاطفیمشارکت مشتریاندرگیری ذهنی مشتریانتمایل مشتریان در مشارکت جهت ایجاد ارزشمشتریمشتریانارزشرضایت مشتری