-
1.
كاتب مسؤول : فیض اللهی، صادق ؛ مؤلف : حیدری، حسینعلی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 صفحة - من 28 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات
-
2.
كاتب مسؤول : حیدری، حسینعلی ؛ مؤلف : فیض اللهی، صادق ؛ موسوی، سید سعید ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»پاییز 1399 - شماره 42 التصنيف C (Azad University (21 صفحة - من 179 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیعملکرد شغلیمدیریت تعارضشرکت پالایش گاز ایلام ومعادلات ساختاری