-
1.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ جوان بخت، آرزو ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمحیط خرید گردشگریلذت - انگیختگیارزش خرید لذت جویانه – سودگرایانهتمایلات رفتاری
-
2.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ ورامینی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتمایل به خریدریسک ادراک شدهمحصول جدیدآگاهی مشتری
-
3.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ بابازاده بائی، محمد ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : ورامینی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (8 صفحة - من 11 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتمایل به خریدریسک ادراک شدهاطمینان ادراک شدهآگاهی مشتری از محصول
-
4.
مؤلف : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحة - من 5426 إلی 5444 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریپژوهش ترکیبیفروشگاه زنجیره ایوفاداری به فروشگاهمحرکهای وفاداریفروشگاهفروشـگاهمشـتریوفاداریوفاداری مشـتریپژوهشبررسـیمؤلفه