-
1.
مؤلف : کریمی راد، سهیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (16 صفحة - من 305 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات دهان به دهاناستراتژی شرکتها
-
2.
كاتب مسؤول : کریمی راد، سهیل ؛ مؤلف : آندرواژ، لیلا ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 63 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:هویت سازمانیبازاریابی برند محوراستراتژی رقابتشرکت های دولتی صاحب برند
-
3.
مؤلف : کریمی راد، سهیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1402 - شماره 37 (10 صفحة - من 387 إلی 396 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیبازاریابی اینترنتی.