-
1.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحة - من 437 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
2.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند