-
1.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ کرم دوست، نوروز علی ؛ رحیمی نژاد، عباس ؛ حجازی، الهه ؛
مجلة:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار 1388 - شماره 82 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیمدل رگرسیونیمتغیرهای آموزشیدانش آموزان پایه سوم راهنماییدرس علوممطالعه تیمز - آرپیشرفت تحصیلیدانشآموزانمعلمTIMSS
-
2.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ کرم دوست، نوروز علی ؛ رحیمی نژاد، عباس ؛ حجازی، الهه ؛
مجلة:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار 1388 - شماره 86 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیمدل رگرسیونیمتغیرهای آموزشیدرس علومدانشآموزان پایه سوم راهنماییمطالعه تیمز-آرپیشرفت تحصیلیدانشآموزانمطالعه تیمزمعلمTIMSSپیشرفت تحصیلی دانشآموزان
-
3.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ سعیدی پور، بهمن ؛ فرج اللهی، مهران ؛ صیف، محمد حسن ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1394 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:باورهای هوشیدانشگاه پیام نورباورهای معرفت شناختیباورهای انگیزشیراهبردهای یادگیری خودتنظیمی
-
4.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ سعیدی پور، بهمن ؛ صیف، محمد حسن ؛ فرج اللهی، مهران ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1394 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتباورهای هوشیخودکارآمدی تحصیلیراهبردهای یادگیری خودتنظیمیدانشجویان دانشگاه پیامنوردانشجویانانگیزشی