-
1.
مؤلف : کریم زاده، مهناز ؛ ابوالقاسم مسلمان، طاهره ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1397 - شماره 94 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نهاد کتابخانههای عمومی کشوراثربخشی تبلیغاتpublic libraryمدل آیداAdvertising effectivenessطرحهای کتابخوانیکتابخانههای عمومی استان زنجانPublic Library Institutionstudious projectAIDA model
-
2.
مؤلف : قاسمی، فاطمه ؛ بردبار، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1393 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 63 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابی اجتماعیمدل آیداآمیخته بازاریابیرفتارمدل
-
3.
مؤلف : صفاری، سارا ؛ ابطحی، عطا الله ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : صادقی نائینی، حسن ؛
مجلة:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1400 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 143 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:طراحی صنعتیاثربخشی تبلیغاترونق تولیداستراتژی تبلیغاتی
-
4.
مؤلف : فیض، داود ؛ عارفی، امین ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 185 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:آشناییجذابیتاثربخشی تبلیغاتافراد مشهوردوست داشتنی بودنمشابهت فرد مشهور و مخاطبتبلیغاتپژوهش
-
5.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتمدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبپژوهش