-
1.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریتصویر بانکداری اینترنتیرضایت از بانکداری الکترونیکی
-
2.
مؤلف : فکور ثقیه، امیرمحمد ؛ حدادیان، سیما ؛ کلیدری، یگانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 183 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیارزش درک شده مشترینیات رفتاری مثبت