-
1.
مؤلف : حسینی، سید محمود ؛ نکوئی زاده، مریم ؛ مخزن قدیمی، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیرکودخدماتاستراتژی بازاریابیاستراتژیبازاریابیدوران رکود
-
2.
كاتب مسؤول : پیشبهار، اسماعیل ؛ مؤلف : فردوسی، رویا ؛ حیاتی، باب اله ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1396، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیاستراتژی بازاریابیمحصولات لبنیشرکت پگاه آذربایجانشرقیبازاربازاریابی
-
3.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : رضازاده، علی ؛ بازمحمدی، سعید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1397 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیاجرای استراتژیهماهنگی میانکارکردیکارکرد بازاریابی بینالمللیکارکرد منابعانسانی
-
4.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ نظری، محسن ؛ هاشمی، محمد صادق ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1393 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 125 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیاستراتژی بازاریابیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیتحلیل تمبانکهای خصوصیموفقیت بازاریابیاستراتژیبانکاستراتژیهابازاریابیبازاراستراتژیهای بازاریابی
-
5.
مؤلف : سیدهاشمی، محمد ؛ ممدوحی، امیررضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 165 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیتحلیل خوشهای سلسلهمراتبیموانع اجرای استراتژی
-
6.
مؤلف : معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی صنعتیممیزی بازاریابیمحیط بازاریابیآمیخته بازاریابیبازاریابیبازار