-
1.
مؤلف : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تعامل عاطفیشخصیت برندعشق به برندارزش ویژۀ برند مشتریمحورمردانگی برندزنانگی برندجنسیت برند
-
2.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 154 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعشق به برندمشارکت برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکبرنـدبرنــد