-
11.
مؤلف : فرهادزاده، فرشته ؛ کیان، مرجان ؛ حاجی نژاد، غلامرضا ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1401- دوره دوازدهم ، شماره 2 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:معلماندانش آموزانبرنامه درسی هنرمهارتهای تجربه شده
-
12.
مؤلف : امیری، زهرا ؛ خوشبخت، فریبا ؛ كاتب مسؤول : البرزی، محبوبه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1402 - شماره 52 التصنيف A (Azad University/ISC (29 صفحة - من 5 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییدانش آموزانفضای مجازیتربیت شهروندیمتخصصاناطلاعاتدانشارتباطات
-
13.
مؤلف : ناظمی، محمدرضا ؛ توزنده جانی، حسن ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1396، شماره 53 التصنيف A (Azad University/ISC (9 صفحة - من 137 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانسبک های یادگیریتسلط ربع های مغزی
-
14.
مؤلف : پورقاز، شیرین ؛ غلامی، کلثوم ؛ كاتب مسؤول : توماج، عبدالجلال ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1399 - شماره 40 التصنيف A (Azad University/ISC (21 صفحة - من 67 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاناختلال توجهسازگاری تحصیلیموکفزونکنشیمعکوساختلال توجه/فزونکنشی
-
15.
مؤلف : بادله، علیرضا ؛ اوجاقی، مریم ؛ جاهد، عبدالرحیم ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»پاییز 1398 - شماره 37 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانخودکارآمدیواقعیت افزودهانگیزهی تحصیلی
-
16.
مؤلف : گرجین پور، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : برزگر، مجید ؛
مجلة:زن و جامعه»بهار 1401، سال سیزدهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (11 صفحة - من 108 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیدانش آموزاناسترس تحصیلیتنظیم شناختی هیجان
-
17.
مؤلف : کشاورز، آزیتا ؛ یوسفی، فریده ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»زمستان 1397 - شماره 34 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزاناهمالکاری تحصیلیسازگاری با مدرسهآموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد
-
18.
مؤلف : سپهوند، علی ؛ ضرغام حاجبی، مجید ؛ كاتب مسؤول : منیرپور، نادر ؛
مجلة:تعالی مشاوره و روان درمانی»بهار 1401- شماره 41 التصنيف A (Azad University (17 صفحة - من 72 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزاندرگیری تحصیلیخودراهبری یادگیرینیازهای بنیادین روانشناختیهویت تحصیلی
-
19.
مؤلف : رحیمی پور، طاهره ؛ غضنفری، فیروزه ؛ قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1397 - شماره 74 التصنيف A (Azad University/ISC (13 صفحة - من 124 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیدانشآموزانانگیزش پیشرفتمقطع ابتداییعملکرد خواندنحافظة فعال
-
20.
مؤلف : شریفی، بهمن ؛ نیازآذری، کیومرث ؛ جباری، نگین ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1399 - شماره 39 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 45 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتدانش آموزانهدایت تحصیلی کارآمد