-
1.
مؤلف : جعفری اسکندری، میثم ؛ قمریان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانسامانه خدماتسامانه مدیریت کیفیتراهور ناجاسامانهسامانههای اطلاعاتیرضایتمشتریخدماتسازمانرضایت مشتری
-
2.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
3.
مؤلف : ناظری، علی ؛ خاکزار بفروئی، مرتضی ؛ بابایوف، لادن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 36 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییامنیت اطلاعاترضایتمندی مشتریانسهولتویژگی های خدمات بانکداری اینترنتی