-
1.
مؤلف : خرم، جلال ؛ مسیبی، علیرضا ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 191 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایفضای فروشگاهیرفتار فرانقشی خریدارمحرک های اجتماعی
-
2.
مؤلف : اصغری زاده، عزت الله ؛ مومنی، منصور ؛ قاسمی، احمد رضا ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 68 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازیمدیریت زنجیره تامینفروشگاه های زنجیره ایسنجش عملکرد زنجیره تامینمدل اروپایی کیفیت
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
4.
مؤلف : میرمحمدی، سیدمحمد ؛ نژند فرد، متان سادات ؛ ایزدخواه، محمد مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیتحلیل خوشه ایفروشگاه های زنجیره ایبخش بندی بازاربخش بندی بر مبنای مزایای مورد انتظاربخشبندیبازارمزایای مورد انتظاربازاریابیشناسایی
-
5.
مؤلف : اصغری زاده، عزت الله ؛ قاسمی، احمد رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1388 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایسنجش عملکرد زنجیره عرضهمدل اروپایی سرامدی سازمانی (EFQM)تصمیم گیری چند معیاره (MADM)روابط عالیمسیر تعالی زنجیره عرضه (SCCPE)زنجیره عرضهمدیریت زنجیره عرضهتعالی عملکرد
-
6.
مؤلف : رحیمی زاده، حسنا ؛ حدادیان، علی رضا ؛ اصفهانی، میرابراهیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایخرید ناگهانیفضای فروشگاهچیدمان فروشگاه و ظواهر فیزیکیامکانات و خادمات جاانبیفروشگاه زنجیرهای پرومارفتار خرید ناگهانیمشتریمشتریانمحیط فروشگاه
-
7.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
8.
مؤلف : شهنوازی، عباس ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:برنامه ریزی و آمایش فضا»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 107 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:مکانیابیمدلسازی ساختاری تفسیریفروشگاههای زنجیرهایآمیختۀ توزیعفروشگاهمکانشهر رشتروشمشتریانمنطقهفازی