-
1.
مؤلف : حیدری، صبا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1400 - شماره 80 التصنيف B (Azad University/ISC (39 صفحة - من 143 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریبانکمدل
-
2.
مؤلف : شاهرخی، حجت ؛ صیادی، سعید ؛ سلاجقه، سنجر ؛ شیخی، ایوب ؛ كاتب مسؤول : پورکیانی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1399 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریمدیریت ارتباط با مشتریمعنویت محیط کارسازمان بیمه تامین اجتماعی
-
3.
مؤلف : اعتماد، محسن ؛ فتحی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : نظافتی، نوید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 273 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:عدم قطعیتمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامینطراحی شبکه
-
4.
كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛ مؤلف : محرابی، نازیلا ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریخراسان جنوبیکتابخانه عمومیارتباط با مشتریعملکرد کتابخانه عمومی