-
51.
مؤلف : سهرابی، بابک ؛ خانلری، امیر ؛ آجرلو، نصیبه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1390 ، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 223 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریدستهبندی مشتریانAHPمدل WRFM
-
52.
مؤلف : غضنفری، مهدی ؛ ملک محمدی، سمیرا ؛ علیزاده، سمیه ؛ فتح الله، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 151 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریان
-
53.
مؤلف : فضلی، صفر ؛ رشیدی آستانه، متین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریعوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریسیستم مدیریت ارتباط با مشتریمدیرانارتبـاط بـا مشـتریموفقیتارتبـاط بـا مشتری
-
54.
مؤلف : عالم تبریز، اکبر ؛ عظیمی، مصطفی ؛ نجفی، سید اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1396 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 91 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریالگوگرایی بهبود روابط
-
55.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 199 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه
-
56.
مؤلف : رنجبر فرد، مینا ؛ بختیاری، سید مجید ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1393 - شماره 113 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 79 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:سنجش رضایت مشتریبیمه شخص ثالثمدیریت ارتباط با مشتریمدل سنجش رضایت مشتری اروپاییبیمهرضایترضایت مشتریخدمات
-
57.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ سهرابی، بابک ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1387 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 106 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریبهبود و تعالیمدل بلوغ
-
58.
مؤلف : رضائی ملک، نرگس ؛ راد فر، رضا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1392 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریدانش مشتری: مدیریت دانشدانش بازاردانش کارکنان
-
59.
مؤلف : بنیادی نایینی، علی ؛ امیرقدسی، سیروس ؛ خیبری، ندا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 177 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:بانکرضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیالگو معادلات ساختاری
-
60.
مؤلف : رحمت نژاد، اصغر ؛ صمدی، مهران ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»پاییز 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبانک ملتاثربخشی سازمانکارکنانبانکCRMمشتریانسازماناطلاعات