-
1.
مؤلف : کمالی، شیدا ؛ سرلک، محمدعلی ؛ احمدی، سیدعلی اکبر ؛ اسعدی، محمود ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 121 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:ساختار منعطفرقابتگراییشبکه اجتماعی سازمانیتوانمندسازی ارتباطیمدیریت ارتباط با مشتریفناوری پیشرفته
-
2.
مؤلف : تقوی فرد، محمد تقی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1396 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 45 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره مارکوفارزش طول عمر مشتریدسته بندی مشتریمشتریمشتریانبانکماتریس احتمال
-
3.
مؤلف : رنجبر فرد، مینا ؛ قلمی، عطیه ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1397 - شماره 95 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 719 إلی 738 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریقابلیت های کارکردی و غیرکارکردیمدیریت ارتباط با مشتریفرایند تحلیل سلسله مراتبی
-
4.
كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛ مؤلف : حیدری، صبا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 572 إلی 608 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریتئوری دادهبنیادمشتریمدیریتبانکمشـتری
-
5.
مؤلف : پناهی، بلال ؛ لعلی سرابی، امیر ؛ ماهری کلجاهی، ابراهیم ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1399 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریتوانمندسازی کارکنان
-
6.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : محمد خانی، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
7.
مؤلف : رحیمی، فاطمه ؛ غنبر تهرانی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : سبط، محمد وحید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1400 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science (33 صفحة - من 210 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریالگوریتم k-meansمتد RFM
-
8.
مؤلف : کمالی، شیدا ؛ احمدی، سیدعلی اکبر ؛ كاتب مسؤول : سرلک، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 31 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریفناوری پیشرفتهساختار منعطفشبکه اجتماعی سازمانیتوانمندسازی ارتباطی