-
1.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 523 إلی 547 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
2.
مؤلف : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهی
-
3.
مؤلف : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 48 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتری
-
4.
مؤلف : بودلایی، حسن ؛ شهیدی، عالمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تجربهتجربه مشتریتجربه مصرفکنندهمدیریت تجربه مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 13 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
6.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
7.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 46 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری
-
8.
مؤلف : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریمشتریمشتریانطراحی
-
9.
مؤلف : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلی
-
10.
مؤلف : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 40 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریعوامل ادراکیمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتی