-
1.
كاتب مسؤول : شیری، اردشیر ؛ مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ آزادی، یونس ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 39 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمتگراییمشتریهتلمشتریانخدماتکارکنان
-
2.
مؤلف : دبیری فرد، آریانا ؛ اخباری آزاد، مینا ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1397 - شماره 93 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 301 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:حریم خصوصیبانک تجارتوفاداری مشتریسیستمهای اطلاعاتی مدیریتکیفیت خدمات الکترونیک
-
3.
مؤلف : فلاح تفتی، حامد ؛ كاتب مسؤول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 137 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترینگاشت شناختی فازیگردشگریشبکه اجتماعیتعامل آنلاینتعاملوفاداریشبکه اجتماعی اینستاگراممشتریانتعامل آنلاینپژوهش
-
4.
مؤلف : فلاح تفتی، حامد ؛ كاتب مسؤول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 137 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریشبکه اجتماعیوفاداری مشترینگاشت شناختی فازیتعامل آنلاینتعاملوفاداریشبکه اجتماعی اینستاگراممشتریانتعامل آنلاینپژوهش
-
5.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
6.
كاتب مسؤول : پسندیده، رضا ؛ مؤلف : جوهری، دکتر هادی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 140 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقوفاداری مشتریمدیریت دانش مشتری