-
11.
مؤلف : علیرضایی، ابوتراب ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»تابستان 1396 - شماره 47 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 134 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتکیفیت خدماتبانکداری الکترونیکی شهری.
-
12.
كاتب مسؤول : عزیزی، مهنام ؛ مؤلف : اسماعیل زاده، محمدرضا ؛ فهیم دوین، حسن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1395 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 103 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:شهرداریکیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالبانوان
-
13.
مؤلف : دوستار، محمد ؛ ولی پور، محمد علی ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ محمودی، مجتبی ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1393 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 209 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتکیفیت خدماترضایت مندیدفاتر آی سی تی روستایی
-
14.
مؤلف : صمدی، سعید ؛ مطهری نژاد، فاطمه ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زینب ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1393 - شماره 114 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبیمهوفاداری مشتریوفاداری مشتریانپیوند
-
15.
مؤلف : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ احمدی، علی ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی تماشاگرانلیگ قهرمانان آسیا
-
16.
مؤلف : ترک فر، احمد ؛ قربانی قهفرخی، لیلا ؛ حقانی، بهاره ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، صدیقه ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1395 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 23 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکیفیت خدماتمدل سروکوالمشتریاستخرهای خصوصیاستخرهای دولتی
-
17.
مؤلف : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
18.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدارکننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان
مؤلف : پورفرج، اکبر ؛ صالحی پور، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتهزینه مالیپایگاه میراثپایگاه میراث جهانیتجربه خدماتهزینه های غیرمالیگردشگرانخدمات
-
19.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ یزدانشناس، مهدی ؛ باستانپورمقدم، جاوید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 141 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترسالتبهبود و توسعهبازاریابی داخلی.پاداش.
-
20.
مؤلف : مقدسی، حمید ؛ ولی زاده حقیب، سعیده ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1392 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (16 صفحة - من 90 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:ارزيابيكيفيت خدماتكتابخانه دانشگاهيابزار لايب كوالكتابخانه مركزي دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي