-
1.
مؤلف : محمدی، داود ؛ مؤمنی، سارا ؛ كاتب مسؤول : لبافی، سمیه ؛
مجلة:دین و ارتباطات»پاییز و زمستان 1399 - شماره 58 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 333 إلی 379 )
الکلمات المفتاحية:تصویرسازیتبلیغات تلویزیونیصداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانخانوادۀ ایرانیسبک زندگی ایرانیانسبک زندگیگفتمانتصویر
-
2.
مؤلف : میرزاخانی، معصومه ؛ ساروخانی، باقر ؛ خجسته باقرزاده، حسن ؛
مجلة:زن در فرهنگ و هنر»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 647 إلی 679 )
الکلمات المفتاحية:بدنآگهی بازرگانیشبکة جمنشانه شناسی
-
3.
مؤلف : عبدالحسینی، محمد ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science (25 صفحة - من 147 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیارزیابی اثربخشیتبلیغاتبازاریابیاینستاگرام
-
4.
مؤلف : مقدسی، زیبا ؛ فرجی، رسول ؛ كاتب مسؤول : شیخعلی زاده، مجبوب ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 187 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتخصوصیسازیمدیریت هزینهبازاریابی ورزشیدرآمدزایی
-
5.
كاتب مسؤول : قلی پور، نگار ؛ مؤلف : ربیعی زاده، علیرضا ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 123 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:هویتبازاریابیوفاداریرضایت برندبشارت برندتبلیغات و کالاهای ورزشی