-
1.
كاتب مسؤول : صارمی، نرگس ؛ مؤلف : امیرشاهی، میراحمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 13 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتحلیل محتوارفتار شهروندی برندناکامی خدماتهــامشــتریبــهبــامشـتریهـابـامشــتریان
-
2.
كاتب مسؤول : یزدان شناس، مهدی ؛ مؤلف : اثنی عشری اصفهانی، عرفان ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 59 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برنددانش برندارزش ویژۀ برند کارمندمحورجهت گیری بازار درونیهویت یابی با برندبرنـد
-
3.
نقش ارزش ویژه برند درون سازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار شهروندی برند و رضایت کارکنان
كاتب مسؤول : سنگری، نگین ؛ مؤلف : علیزاده بلوکانی، ژاله ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1397 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرضایت کارکنانرفتار شهروندی برندارزش ویژه برند درون سازمانی