-
1.
مدل ساختاری اشتیاق به مدرسه بر اساس فرهنگ مدرسه با نقش میانجی جو کلاس و خودپنداره تحصیلی دانشآموزان
كاتب مسؤول : کریمی دشتکی، احمد ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 304 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانجو کلاسفرهنگ مدرسهخودپنداره تحصیلیاشتیاق به مدرسه
-
2.
كاتب مسؤول : حاجی تبار فیروزجایی، محسن ؛
مجلة:تدریس پژوهی»پاییز 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 209 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به علوممحیط کلاس درسادراک دانشآموزان از ارزیابیخودکارمدی تحصیلیدانشآموزانخودکارآمدی تحصیلیمحیط کلاسارزشیابی
-
3.
مؤلف : Amirian، Zahra ؛ Ansari، Atieh ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛
مجلة:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 27 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:Engagementstate motivationTeacher interpersonal behaviorclassroom environment
-
4.
مؤلف : Ahmadi، Alireza ؛ Por Karimi، Javad ؛ كاتب مسؤول : Keramati، Mohammad Reza ؛
مجلة:Comparative Education»Summer 2021, Volume 4 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1374 إلی 1392 )
الکلمات المفتاحية:genderdisciplinelife skillscooperative learningclassroom environmentQuality of Learning