-
1.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 74 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های دانش بنیانبازاریابی دیجیتالبازاریابی
-
2.
مؤلف : زمانی، سمیه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : شقاقی، مهدی ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کتاب الکترونیکیراهبردهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالفنون بازاریابیترفندهای بازاریابی
-
3.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1401- شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 182 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات در بازیهای دیجیتالمحتوای تبلیغات دیجیتالیادآوری تبلیغات دیجیتالتطابق تبلیغ با موضوع بازی دیجیتالبازاریابی دیجیتال
-
4.
مؤلف : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریبازارمسئولیتمشتریانشناسایی
-
5.
كاتب مسؤول : خسروی لقب، زهره ؛ مؤلف : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
6.
كاتب مسؤول : باباشاهی، جبار ؛ مؤلف : عربی، محمد ؛ شفیعی، میثم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 127 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیمدل شایستگیبازاریابی دیجیتالمدیر بازاریابی دیجیتال
-
7.
مؤلف : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 110 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیرینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریمدلکارآفرینی
-
8.
مؤلف : دیلمی، زینب ؛ احمدی، حیدر ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سیدیعقوب ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:معدنبازاریابی دیجیتالارزیابی استراتژیمدل RACE
-
9.
مؤلف : پاک پرور، محسن ؛ حسینی، میرزاحسن ؛ كاتب مسؤول : میمند، محمد محمودی ؛
مجلة:مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز»پاییز 1399 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 39 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:توسعه صادراتفناوری برتربازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال هوشمندآسیای مرکزی و قفقاز و الگو سازی ساختاری- تفسیری
-
10.
كاتب مسؤول : براخاص، حسین ؛ مؤلف : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛ ضیاء، محمد جواد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 121 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری در خدماتبازاریابی دیجیتالبازاریابی صدای مشتریعملکرد باشگاه ورزشیمشتریاستراتژی تمایزبازارعملکرد کسب و کارمشتریانباشگاههای ورزشی