-
1.
كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛ مؤلف : خرسندی فرد، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 213 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:نوشابه انرژیزاردبولبلک انرژیبازاریابی چریکیتبلیغورزشبــابـاانرژیتبلیـغبــه
-
2.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : رنجبر، احد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 135 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندتمایل به خریدبازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل واییـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی