-
1.
مؤلف : عموزاد، محمد ؛ قهرمانی، محمد ؛ گلینژاد، الهام ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»پاییز 1393 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 29 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مدل یابی معادلات ساختاریسبک های یادگیریفرهنگ سازمانییادگیری الکترونیکیآمادگی یادگیری الکترونیکی
-
2.
مؤلف : امینی فر، الهه ؛ علم الهدایی، حسن ؛ عبداللهی، سید حسین ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1391 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب ریاضیسبکهای یادگیریمسائل کلامی حساباندانشآموزان
-
3.
مؤلف : منصوری، ساجده ؛ تحویلداری، هوبه ؛ كاتب مسؤول : ستوده، حسامالدین ؛
مجلة:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»بهار 1402، دوره بیست و هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 78 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای فردیسبکهای یادگیریآموزش معماریپیشینههای معماریتئوری یادگیری کلب
-
4.
مؤلف : مرادی، مسعود ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛
مجلة:روان شناسی مدرسه»بهار 1393 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 101 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:الگوی تدریسسبک های یادگیریالگوی تدریس انطباقی
-
5.
مؤلف : ولیزادبهادر، لیلا ؛ عبداللهی، محمدحسین ؛ شاهقلیان، مهناز ؛
مجلة:روانشناسی بالینی و شخصیت»پاییز و زمستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 129 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانیادگیری خودتنظیمیسبک فرزندپروریسبک یادگیری
-
6.
مؤلف : اکبری منجرموئی، فاطمه ؛ کشتی آرای، نرگس ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1394 - شماره 45 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فرایند تدریسویژگی های شخصیتیمدیریت کلاسسبک های یادگیریاستاد اثربخش
-
7.
مؤلف : قاضی طباطبایی، محمود ؛ یوسفی افراشته، مجید ؛ صیامی، لیلا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1392 - شماره 70 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عاليسبكهاي يادگيرييادگيري دانشجويانپژوهش آميخته
-
8.
مؤلف : Shams Esfandabad، Hassan ؛ Emamipour، Suzane ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1386 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 47 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:middle schoolLearning StylesEducational Achievementbilingual studentslearning methods
-
9.
مؤلف : Khany، Reza ؛ Tarlani Aliabadi، Hasan ؛
مجلة:Teaching English Language»Fall & Winter 2016, Volume 10 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:Learning StylesStructural equation modelingteaching stylesLearning AchievementsTeachers' Self-efficacy
-
10.
مؤلف : Gooniband Shooshtari، Zohre ؛ Jalilifar، Alireza ؛ Ahmadpour Kasgari، Zahra ؛
مجلة:Issues in Language Teaching»June 2016, Volume 5 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 51 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:Learning Stylesblended learningwriting behaviorsinput logLearning StyleEFLKolbEducationUniversity