-
1.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 61 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریرضایتوفاداریبخشش مشتریبازآفرینی خدمات
-
2.
مؤلف : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»زمستان 1399 - شماره 43 التصنيف A+ (Azad University/ISC (18 صفحة - من 223 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریمقاصد گردشگریجزیره کیششخصیت برند