-
1.
كاتب مسؤول : شادی وند، اعظم ؛ مؤلف : ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1398 - شماره 37 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 117 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژۀ برندآمیختۀ بازاریابیمقایسۀ برندوفاداری به برند
-
2.
مؤلف : تاری وردی، احمد ؛ پورسلطان زرندی، حسین ؛ کردلو، حسین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 24 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 105 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیاعتباریابیتصمیم گیریمشتریان ورزشی
-
3.
مؤلف : فریدونی، مسعود ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 101 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیارزش برندباشگاه پرسپولیسامیخته بازاریابیواکنش هواداران
-
4.
مؤلف : نوجوان، سولماز ؛ محمدی، حسین ؛ كاتب مسؤول : کرباسی، علیرضا ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»زمستان 1396، سال دهم - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 5 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد اقتصادیآمیخته بازاریابیارزشافزوده اقتصادیگروه قند و شکربازاریابیعملکردمدلمتغیرارزش