-
1.
مؤلف : فرتاش، فریناز ؛ سیفوری، زهره ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار 1398، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 147 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:باورهای زبان آموزانباورها معلمانتدریس کلاسیکاربرد فعالیت های جمعیفعالیت جمعیزبانآموزانمعلمانزبانبـاتدریسفعالیـت هـای جمعیکلاسفعالیـت هـای جمعـیکاربرد
-
2.
مؤلف : Soodmand Afshar، Hassan ؛ Ghasemi، Zahra ؛
مجلة:Applied Language Studies»Autumn 2017, Volume 9 - Issue 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 173 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:EFL Teachershigh school teachersteachers’ beliefsteachers’ classroom practiceslanguage institute teachers
-
3.
كاتب مسؤول : Ali Salimi، Esmaeel ؛ مؤلف : Khazaee Kouhpar، Meysam ؛
مجلة:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2024, Volume 11 - Number 1 التصنيف الف/ISC (24 صفحة - من 101 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:Critical Pedagogyproblemteachers’ beliefsPosing EducationTeachers’ Understanding