Abstract:
پژوهش حاضر از نظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی میباشد.چراکه از نتایج آن می توان در مرتفع نمودن آسیب های بین فردی در بین کارکنان سازمان های مختلف استفاده کرد و از نظر نوع داده ها کمی میباشد. نحوه جمع آوری اطلاعات توصیفی - پیمایشی از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان می باشد. مکان انجام پژوهش ، پردیس اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان است که به منظور جمع آوری اطلاعات مورد نظر و سنجش متغیرهای پژوهش ، از پرسشنامه استفاده شده است . پرسشنامه پژوهش به صورت حضوری وآنلاین در میان نمونه آماری توزیع شد. جهت تعیین اعضای نمونه آماری از روش تصادفی نمونه گیری طبقه بندی شده بر مبنای واحدها و بخش های دانشگاه ، استفاده شد. در تحقیق حاضر از روش پیمایش و ابزار پرسش نامه با طیف پنج گزینه ای لیکرت برای گردآوری داده های زمینه ای استفاده شده است . نتایج پژوهش نشان داد که در سطح اطمینان ٩٥ درصد عمل سطحی و عمل عمیق بر آسیب های میان فردی با نقش متغیر میانجی نقصان من و نقش تعدیل گری تنظیم احساسات در میان کارمندان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نقش معناداری دارد.
The Current Research Is An Applied Research In Terms Of Its Purpose. Because Its
Results Can Be Used To Eliminate Interpersonal Injuries Among The Employees Of Different
Organizations, And It Is Small In Terms Of The Type Of Data. The Method Of Collecting
Descriptive-Survey Data Is Correlational. The Statistical Population Is The Employees Of The
General Department Of Education Of Isfahan Province. The Location Of The Research Is The
Campus Of The General Directorate Of Education And Culture Of Isfahan Province, Where A
Questionnaire Was Used To Collect The Desired Information And Measure The Variables Of The
Research. The Research Questionnaire Was Distributed In Person And Online Among The
Statistical Sample. In Order To Determine The Members Of The Statistical Sample, The Random
Sampling Method Was Used Based On The Units And Departments Of The University. In The
Current Research, The Survey Method And The Questionnaire Tool With A Five-Point Likert
Range Were Used To Collect Background Data. The Results Of The Research Showed That At
The 95% Confidence Level, Surface Action And Deep Action On Interpersonal Injuries With The
Mediating Role Of Ego Deficit And The Moderating Role Of Emotion Regulation Play A
Significant Role Among The Employees Of The General Department Of Education Of Isfahan
Province.