امینی لاری، منصور/ 9 Article
Category (Article count) |
---|
مدیریت 4 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 9 |
Ranking (Article count) |
---|
ملی 2 |
ب 1 |
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : بهارلو، زهرا ؛ امینی لاری، منصور ؛ قاسم زاده، عباس ؛ فرمانی، عباس ؛
Journal:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»زمستان 1401 - شماره 2 (11 page(s) - From 35 to 45 )
Keywords:کسبوکار در شبکه اجتماعیارزشگذاری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیCustomer Attractioncustomer valuationbusiness in social networks
-
2.
Writer : چهادوری، لیلا ؛ Corresponding Author : امینی لاری، منصور ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (10 page(s) - From 197 to 206 )
Keywords:مدیریت دانشبهره وری و عملکرد سازمانیغنای اطلاعاتارتباطات غیررسمی و اجتماعیProductivity and Organizational PerformanceInformation RichInformal and Social CommunicationKnowledge managementفناوری اطلاعاتاجتماعی
-
3.
Writer : جمالی، اسماعیل ؛ امینی لاری، منصور ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک Ranking ملی (6 page(s) - From 86 to 91 )
-
4.
Writer : جمالی، اسماعیل ؛ امینی لاری، منصور ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک Ranking ملی (6 page(s) - From 80 to 85 )
Keywords:قیمت ادراک شده تمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان
-
5.
Writer : حقیقی، محمد ؛ بغزیان، البرت ؛ امینی لاری، منصور ؛ قهرمانی، عبدالرضا ؛
Journal:جهانی رسانه»بهار و تابستان 1397 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 22 to 42 )
Keywords:تجارت الکترونیکبازارسازیرسانه بر خط
-
6.
Writer : بی تعب، رامین ؛ امینی لاری، منصور ؛
Journal:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/1 (12 page(s) - From 78 to 89 )
Keywords:مدیریت زنجیره تامین سبزهمکاری های زیست محیطیعملکرد پایدارمحیطزیستمحیطیرگرسیون
-
7.
Writer : کمالیان، امین رضا ؛ امینی لاری، منصور ؛ معزی، حامد ؛
Journal:میثاق مدیران»خرداد 1389 - شماره 52 (9 page(s) - From 51 to 59 )
Keywords:سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریانرضایت مشتریان از سیستماطلاعاتمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریمشتریرضایت مشتریسیستمرضایت مشتریانکیفیت اطلاعات
-
8.
Writer : کمالیان، امین رضا ؛ امینی لاری، منصور ؛ معزی، حامد ؛
Journal:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1388 - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 25 to 32 )
Keywords:رضایت مشتریرضایت مشتریانکیفیت اطلاعاتهمبستگیسیستم مدیریت ارتباط با مشتریسیستم
-
9.
Writer : جاویدان، رضا ؛ امینی لاری، منصور ؛ جنتی، سعید ؛
Journal:ره آورد نور»زمستان 1384 - شماره 13 (7 page(s) - From 25 to 31 )
Keywords:فناوری اطلاعات و ارتباطاتاطلاعاتجامعه اطلاعاتیدیجیتالیجنگ