Journal (Article count) |
---|
Journal کار و جامعه 2 |
Journal بانک و اقتصاد 2 |
Journal فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
Journal بورس 1 |
Journal توسعه مدیریت 1 |
Journal تدبیر 1 |
Category (Article count) |
---|
اقتصاد 5 |
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 8 |
-
1.
Writer : مولوی، زهرا ؛ اسکندری، کریم ؛
Journal:بانک و اقتصاد»آبان 1391 - شماره 120 (5 page(s) - From 29 to 33 )
-
2.
Writer : بیک زاد، جعفر ؛ مولوی، زهرا ؛ اسکندری، کریم ؛
Journal:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1390، سال اول - شماره 3 ISC (26 page(s) - From 67 to 92 )
Keywords:کیفیتخدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی دانشجویاندانشگاه آزاد اسلامی واحد بنابالکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیدانشجویاناطلاعاتخدماتدانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
-
3.
Writer : بیک زاده، جعفر ؛ زمینی، سمیرا ؛ مولوی، زهرا ؛
Journal:توسعه مدیریت»دی 1389 - شماره 83 (6 page(s) - From 38 to 43 )
-
4.
Writer : پاکمرام، عسگر ؛ مولوی، زهرا ؛
Journal:بورس»پاییز 1389 - شماره 93 (8 page(s) - From 50 to 57 )
Keywords:جهانی شدناقتصاد جهانیبازار های مالیبورس اوراق بهادارجهانی شدن بورس اوراق بهادار
-
5.
Writer : اسکندری، کریم ؛ مولوی، زهرا ؛
Journal:کار و جامعه»مرداد 1389 - شماره 122 (6 page(s) - From 17 to 22 )
Keywords:صنایع کوچک3توسعه صنایع کوچک4رشد اقتصادی5صنایع کوچکصنایع کوچک و متوسطتوسعهتوسعه صنایع کوچک و متوسطتوسعه صنعتیایران
-
6.
Writer : پاک مرام، عسگر ؛ اسکندری، کریم ؛ مولوی، زهرا ؛
Journal:تدبیر»اسفند 1388 - شماره 214 (4 page(s) - From 41 to 44 )
-
7.
Writer : بیک زاد، جعفر ؛ مولوی، زهرا ؛
Journal:بانک و اقتصاد»بهمن 1388 - شماره 104 (5 page(s) - From 39 to 43 )
Keywords:مشتریالکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیرضایتمشتریانرضایت مشتریاطلاعاتخدمات
-
8.
Writer : بیک زاد، جعفر ؛ مولوی، زهرا ؛
Journal:کار و جامعه»آبان و آذر 1388 - شماره 113 و 114 (6 page(s) - From 88 to 93 )
Keywords:خدمات الکترونیکی1کیفیت2رضایت الکترونیکی3مشتریرضایت مشتریالکترونیکرضایتمشتریانرضایت مشتریاناطلاعاتتجارت الکترونیکبانکداری الکترونیک