Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 60 |
روانشناسی 24 |
علوم اجتماعی 15 |
حوزه سلامت 10 |
میان رشته ای 7 |
مدیریت 4 |
تاریخ 3 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
جغرافیا 1 |
علوم سیاسی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 125 |
English 1 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 42 |
ب 24 |
الف 7 |
ج 3 |
International 3 |
د 2 |
Scientific-Progrative 2 |
-
31.
Corresponding Author : ادیب، یوسف ؛ Writer : کریمی، سیدبهاالدین ؛ محمودی، فیروز ؛ بدری گرگری، رحیم ؛
Journal:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 177 to 194 )
Keywords:تحلیل برنامه درسیسبکهای یادگیری و وارکThe analysis of the curriculumlearning styles & Vark
-
32.
Corresponding Author : محمدی پویا، سهراب ؛ Writer : ادیب، یوسف ؛ زارعی، احمد ؛
Journal:School administration»پاییز 1399، سال هشتم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (35 page(s) - From 336 to 370 )
Keywords:مشارکتوالدیناجتماعمدارسراهبردهای مناسبparentsparticipationCommunitySchoolsAppropriate Strategiesمدرسهآموزشاطلاعاتراهبردهایدانشآموزانمعلمانخانوادهآموزش و پرورش
-
33.
Writer : معصومی نژاد، رضا ؛ محمودی، فیروز ؛ ادیب، یوسف ؛ Corresponding Author : فتحی اذر، اسکندر ؛
Journal:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1399 - شماره 66 Ranking A+ (Azad University/ISC (17 page(s) - From 22 to 38 )
Keywords:برنامه درسیآزادسازیدورۀ ابتداییبسترهای آزادسازیdecentra- lization baseselementary schoolDecentralizationCurriculum
-
34.
Corresponding Author : محمودی، فیروز ؛ Writer : حسین زاده نباتی، مریم ؛ ادیب، یوسف ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»بهار 1399 - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 101 to 118 )
Keywords:خلاقیترهبریکنترل شخصیابتکاردستاوردنگرش به کارآفرینینگرش به درس کار و فناوریEntrepreneurship AttitudeCareer and Technology course Attitude( Leadership achievement personal control creativity initiative)
-
35.
Writer : معصومی نژاد، رضا ؛ ادیب، یوسف ؛ محمودی، فیروز ؛ Corresponding Author : فتحی اذر، اسکندر ؛
Journal:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1399 - شماره 64 Ranking A+ (Azad University/ISC (15 page(s) - From 46 to 60 )
Keywords:پدیدارشناسیتجارب معلماندورة ابتداییآزادسازی برنامه درسیCurriculum decentralizationphenomenologyelementary schoolteacher experiences
-
36.
Writer : مصطفی پور، روزیتا ؛ ملکی آوارسین، صادق ؛ طالبی، بهنام ؛ Corresponding Author : ادیب، یوسف ؛
Journal:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1399، دوره دهم - شماره 1 ISC (43 page(s) - From 153 to 195 )
Keywords:تربیت شهروندیمطالعات اجتماعیبرنامه درسی مغفولمتوسطه دوره اولبرنامه درسی آکادمیکacademic curriculumneglected curriculumcitizenship educationhigh schoolSocial Studiesشهروندیآموزشبرنامه درسیتربیتکتب مطالعات اجتماعیمضامین
-
37.
Writer : بابائی، ابوالفضل ؛ ایمان زاده، علی ؛ ادیب، یوسف ؛ Corresponding Author : واحدی، شهرام ؛
Journal:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»بهار 1399، دوره دهم - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 123 to 139 )
Keywords:حساسیت اخلاقیقلدریبیتفاوتی اخلاقیbullyingmoral disengagementethical sensitivity
-
38.
جایگاه برنامه مبتنی بر هوش های چندگانه در کتب درسی دوره اول ابتدایی براساس مولفه های هوش های چندگانه
Writer : سلطانی، اکبر ؛ محمودی، فیروز ؛ واحدی، شهرام ؛ Corresponding Author : ادیب، یوسف ؛
Journal:سلامت روان کودک»بهار 1399، دوره هفتم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (10 page(s) - From 271 to 280 )
Keywords:برنامه درسیهوش های چندگانهکتاب های اول ابتداییtextbooks of the first gradeCurriculumMultiple intelligences
-
39.
Writer : بهرامی، منصوره ؛ ادیب، یوسف ؛ بدری گرگری، رحیم ؛ Corresponding Author : واحدی، شهرام ؛
Journal:سلامت روان کودک»بهار 1399، دوره هفتم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (12 page(s) - From 156 to 167 )
Keywords:دانش آموزانقلدریتنظیم شناختی هیجانآموزش مدیریت والدینstudentsbullyingCognitive Emotion Regulationparent management training (PMT)
-
40.
Corresponding Author : بدری گرگری، رحیم ؛ Writer : ادیب، یوسف ؛ هاشمی، تورج ؛ عرفانی آداب، الهام ؛
Journal:سلامت روان کودک»زمستان 1398، دوره ششم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (14 page(s) - From 180 to 193 )
Keywords:برخوردارمحروماحساس تعلق به مدرسهبرنامه یادگیری اجتماعی- هیجانیکودکان قویsocial-emotional learning programstrong kidsaffluentdeprivedsense of belonging to school