نکویی زاده، مریم/ 11 Article
Language (Article count) |
---|
Persian 11 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 6 |
Science-Research 2 |
الف 1 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Writer : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ Corresponding Author : نکویی زاده، مریم ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 116 to 136 )
Keywords:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیScenario Based ExperimentMulti Factor Analysis of Variancecustomer experienceMeta synthesisTouch Pointsمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
2.
Writer : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ Corresponding Author : نکویی زاده، مریم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 85 to 108 )
Keywords:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریسTouch PointsMatrix PermanentsGraph theorycustomer experienceMeta-synthesis
-
3.
Writer : یاری، مهدی ؛ عباسی، عباس ؛ Corresponding Author : نکویی زاده، مریم ؛
Journal:بورس اوراق بهادار»بهار 1402، سال شانزدهم - شماره 61 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:بازار سهامتبلیغات اینترنتیسرمایهگذاری و ترغیب کردنinvestment and persuasionStock MarketOnline Advertising
-
4.
Corresponding Author : مکی زاده، وحید ؛ Writer : شراعی، فاطمه ؛ نکویی زاده، مریم ؛
Journal:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1400 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 50 to 73 )
Keywords:سطح فردیدورکاریکووید-19سطح سازمانیسطح خانوادگیIndividuallevelFamilylevelOrganizationallevelremoteCOVID19working
-
5.
Corresponding Author : نکویی زاده، مریم ؛ Writer : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 147 to 163 )
Keywords:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهیAdaptive sales behaviorImpulse BuyingBrand Trustperceived qualityshopping mall
-
6.
Corresponding Author : امینی، علیرضا ؛ Writer : نکویی زاده، مریم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 27 to 44 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهقصد رفتاریفداکاریبازاریابی سیمارضایت تماشاگرQuality of OutcomeSpectator SatisfactionBehavioral intentiondedicationFunctional Quality
-
7.
Corresponding Author : عسکری فر، کاظم ؛ Writer : نکویی زاده، مریم ؛ جهانبخش تهرانی، پگاه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 1050 to 1068 )
Keywords:اثربخشیعناصر بصریلبنیاتتبلیغات چاپیبهخاطرآوریPrinted Advertisingvisual elementsDairyRecalleffectivenessتبلیغاتعناصر بصری تبلیغاتلوگوتصویررنگمحصول
-
8.
Writer : نکویی زاده، مریم ؛ ابدالی، رقیه ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1389 - شماره 45 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 30 to 41 )
-
9.
Writer : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ نکویی زاده، مریم ؛ میرزاده، لیلا ؛
Journal:تدبیر»اردیبهشت 1389 - شماره 216 (6 page(s) - From 30 to 35 )
-
10.
Writer : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ نکویی زاده، مریم ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 1 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 84 to 93 )
Keywords:رفتار اخلاقیارزشهای اخلاقیجو سازمان