Journal (Article count) |
---|
Journal پژوهشنامه بیمه 1 |
Journal مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
Ranking (Article count) |
---|
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Writer : اکرمی، احمد ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1382 - شماره 71 ISC (10 page(s) - From 137 to 146 )
Keywords:بازاریابیرضایت مشتریعوامل هشتگانه کیفیت خدمات داخلیوظایف سازمانیقابلیت خدمتکارکنانکیفیت خدمات داخلیمدیران
-
2.
Writer : اکرمی، احمد ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 273 to 292 )
Keywords:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت