Journal (Article count) |
---|
Journal بورس 2 |
Journal مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
Journal مدیریت برند 1 |
Journal تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
Journal مدیریت اسلامی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 6 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 2 |
-
1.
Writer : رحیمی مقدم، محمد ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
Journal:بورس»اردیبهشت 1397 - شماره 154 (3 page(s) - From 85 to 87 )
-
2.
Writer : نوری پور، امیرحسین ؛ رحیمی مقدم، محمد ؛
Journal:بورس»فروردین 1397 - شماره 153 (10 page(s) - From 50 to 59 )
-
3.
Writer : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 page(s) - From 127 to 156 )
Keywords:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
4.
Writer : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 73 to 92 )
Keywords:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریقصد خریداعتماد به برندنگرش به گواهی حلالموادغذایی حلالمواد غذایی حلالمصرفکنندگان
-
5.
Writer : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (17 page(s) - From 33 to 49 )
Keywords:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریحلالقصد خریدPurchase IntentionHalalCustomer Based Brand Equity
-
6.
Writer : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
Journal:مدیریت اسلامی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 87 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 127 to 150 )
Keywords:نگرش به گواهی حلالبرند حلال در مواد غذاییارزش ویژه برند در مواد غذاییکیفیت در عرضه محصولاتمواد غذایی حلالمحصولاتارزش ویژهمشتریتداعیبازار