Category (Article count) |
---|
مدیریت 8 |
روانشناسی 2 |
جغرافیا 2 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 14 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 4 |
الف 3 |
Science-Research 1 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Corresponding Author : مشایخی، مریم ؛ Writer : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکPerceptual RiskarousalImpulse Buyingsensory cuesحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
2.
Writer : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1401 - شماره 106 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (40 page(s) - From 94 to 133 )
Keywords:مدیریت تغییر سازمانیمدل مدیریت تغییر پروسی (آدکار)مدل بلوغ بازاریابی صنعتیOrganizational Change ManagementThe Prosci ADKAR Change Management ModelIndustrial Marketing Maturity Model
-
3.
Writer : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (45 page(s) - From 109 to 153 )
Keywords:مدل بلوغ بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bعملیات و فرآیند بازاریابی B2Bتئوری داده بنیادMetaSynthesisB2B marketing maturity modelB2B marketing operation and ProcessB2B market tools and platformKey B2B performance indicatorsgrounded theoryمدیریتسازماندیجیتالمشتری
-
4.
Writer : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 219 to 236 )
Keywords:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیBank DayattitudeeffectivenessAdvertisingاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
5.
Writer : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (52 page(s) - From 519 to 570 )
Keywords:تئوری دادهبنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bعملیات و فرایند بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bgrounded theoryB2B marketing maturity modelB2B marketing operation and ProcessB2B market tools and platformKey B2B performance indicatorsبازاریابیمشتریفروشهـابـا
-
6.
Writer : شیدائی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»شهریور 1401 - شماره 22 ISC (20 page(s) - From 138 to 157 )
Keywords:خرید آنلاینشبکه اجتماعی اینستاگرامشخصی سازی تبلیغاتInstagram Social NetworkAdvertising PersonalizationOnline shoppingکاربرانتبلیغاتاطلاعاتخرید آنلاینشبکههای اجتماعیخلاقیت
-
7.
Writer : سوری، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 449 to 471 )
Keywords:عملکرد شرکتمدیریت ریسک کیفیتمکانیسمهای کنترل: Control MechanismsQuality Risk ManagementCompany performance
-
8.
تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک
Writer : فرشیدپور، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ شرفی، وحید ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 537 to 552 )
Keywords:توسعه پایداربازاریابی رابطهایفضای مشارکت اقتصادیدوراندیشی استراتژیکeconomic participation spaceRelationship MarketingStrategic ForesightSustainable Development
-
9.
Writer : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقا یوسفی، علیرضا ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 113 to 126 )
Keywords:تبلیغاتاثربخشیمدل آیدابانک دیترجیح و انتخابPreference and SelectionDay Bank.AIDA modeleffectivenessAdvertising
-
10.
Writer : علیپور ارجستان، مرتضی ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (14 page(s) - From 345 to 358 )
Keywords:نوآوریمزیت رقابتیعملکرد صادراتیتواناییهای بازاریابیInnovationexport performanceCompetitive Advantagemarketing capabilities