محمد شفیعی، مجید/ 5 Article
Journal (Article count) |
---|
Journal گردشگری و توسعه 1 |
Journal مدیریت برند 1 |
Journal پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
Journal مدیریت فردا 1 |
Journal پژوهشنامه بیمه 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 4 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
الف 1 |
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ Corresponding Author : محمد شفیعی، مجید ؛
Journal:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 25 to 42 )
Keywords:رضایت گردشگرتبلیغات دهانبهدهانقصد بازدید مجددهویتیابی برند مقصدکیفیت برند مقصدنیتهای رفتاریRevisit intentionDestination Brand IdentificationDestination QualityTourist SatisfactionWord of MouthBehavioral intention
-
2.
Writer : سیفی، محسن ؛ عقدائی، فتح اله ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ محمدی زنجیرانی، داریوش ؛ Corresponding Author : صنایعی، علی ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 ، الف (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 200 to 212 )
Keywords:بیمهمزیت رقابتیسودآوریچابکیبیمه الکترونیکprofitabilityInsuranceCompetitive AdvantageagilityElectronic Insurance
-
3.
Writer : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ Corresponding Author : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 2 ISC (32 page(s) - From 151 to 182 )
Keywords:رقابت پذیریتئوری داده بنیادتجربه خریدبرند فروشگاهیمحرکهای محیطیStore Brandenvironmental stimulusesData Foundation TheoryCompetitiveness
-
4.
Writer : انصاری طادی، آذرنوش ؛ رحیمی، موسی ؛ بت شکن، محمود ؛ Corresponding Author : محمد شفیعی، مجید ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 52 to 68 )
Keywords:رویکرد قیمت به فروشرویکرد سود هر سهمصنعت کاشی و سرامیک و سیمانارزشگذاری برندBrand ValuationPrice to sales approachEarning per share approachceramics and cement Industriestilesبرنـدارزشبرنــدبـاهـاسـودبــاشـرکتبـه
-
5.
Writer : فریدونی، امید ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمد شفیعی، مجید ؛
Journal:مدیریت فردا»پاییز 1395 - شماره 48 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 201 to 218 )
Keywords:صنایع غذاییعملکرد مالیمسئولیت اجتماعی شرکتواکنشهای مصرفکننده