شاه حسینی، محمد علی/ 50 Article
Category (Article count) |
---|
مدیریت 41 |
علوم تربیتی 4 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم اجتماعی 2 |
اقتصاد 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 50 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 19 |
ب 16 |
الف 7 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Corresponding Author : غیوری ثالث، ساعده ؛ Writer : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 646 to 668 )
Keywords:مدل فرایندینظریه دادهبنیادشرکتهای هواپیماییهمرقابتیStrauss and Corbin modelAirlinesCoopetitiongrounded theory
-
2.
تحلیل تخصیص فعالیتها در شرکتهای هواپیمایی به رقابت و همکاری بر مبنای راهبرد هم رقابتی با دلفی فازی
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : شاه حسینی، محمدعلی ؛ غیوری ثالث، ساعده ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1402- شماره 55 ، الف (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 69 to 85 )
Keywords:برداستراتژی بردهمرقابتیسیستمهای اطلاعات فناوریتخصیص فعالیتهاwin strategyInformation technology systemsActivity allocationWinCoopetition
-
3.
Corresponding Author : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ Writer : شاه حسینی، محمد علی ؛ غفرانی، عاطفه ؛
Journal:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1402 - شماره 52 ، A (Azad University/ISC (21 page(s) - From 132 to 152 )
Keywords:دانشگاهرویکرد ترکیبیمرور نظاممندنظام یاددهی-یادگیریTeaching-Learning SystemuniversitySystematic reviewblended approachاطلاعاتیادگیری ترکیبیپژوهشدانشBlended Learningدانشجویان
-
4.
Writer : والی پور، علیرضا ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ Corresponding Author : حیدری، علی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 175 to 202 )
Keywords:مرور نظامنداستراتژی بنگاهخروج از کسب وکارSystematic reviewCorporate Strategybusiness exit
-
5.
Writer : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ Corresponding Author : حصارکی، عاطفه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:ویژگیهای محصولقیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیMultichannel Company Pricing StrategyCustomer FeaturesImposing FactorsCompany FeaturesProduct featuresقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریچندکانالهخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
6.
Corresponding Author : قدرت ابادی، لیلا ؛ Writer : شاه حسینی، محمد علی ؛ اعرابی، سیدمحمد ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 215 to 236 )
Keywords:نقاط مرجع استراتژیکهماهنگی استراتژیککنترل استراتژیکStrategic controlStrategic Alignmentاستراتژیهای کنترلControl Strategiesstrategic reference points (SRP)strategic reference points (SRP)Control StrategiesStrategic AlignmentStrategic control
-
7.
Writer : شاه حسینی، محمدعلی ؛ کیماسی، مسعود ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ Corresponding Author : حقیقی خواه، مریم ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 199 to 227 )
Keywords:بانکداریالگوی همکاریفینتکfintechCooperation Model.Bankingبانکفین تک هاهـانوآوریفناوریهمکاری
-
8.
Writer : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ Corresponding Author : کیماسی، مسعود ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 189 to 216 )
Keywords:کیفیت خدماتمرور نظاممندسنجش کیفیت خدماتفینتکمشتریاطلاعاتخدماتمشتریانفینتکها
-
9.
Corresponding Author : ابیلی، خدایار ؛ Writer : مصطفوی، زینب السادات ؛ نارنجی ثانی، فاطمه ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»زمستان 1400 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 83 to 99 )
Keywords:اعتباربخشیپژوهش کیفیآموزش عالی الکترونیکیفرایند یاددهی-یادگیری الکترونیکیKeywords: accreditatione-higher educatione-learning-teaching processqualitative research
-
10.
Corresponding Author : نظری، محسن ؛ Writer : شاه حسینی، محمد علی ؛ حصارکی، عاطفه ؛ نظری، مهرشاد ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 62 to 83 )
Keywords:روانشناختیجمعیت شناختیانتخاب کانالخرده فروشان چندکانالهخدمات خرده فروشChannel ChoiceMultichannel RetailersRetail ServicespsychologydemographicsProduct features